개인주의
[кеінчуі]
個人主義
Етимологія
個人 (개인 ) – індивідуальний主義 (주의) – “-ізм”
У цьому світі людина – міра усього. Однак центральна концепція авторитарної системи заперечує цінність людини і намагається поневолити її владою іншої всемогутньої сутності – держави. У цьому полягає фундаментальна суперечність принципів вільного й авторитарного світів. Диктатура вимагає від людей беззаперечного підпорядкування, матеріальні блага теж належать їй, а її кінцева мета – повне панування. Індивідуум, так само як і все, чим він володіє, приноситься в жертву заради диктаторського режиму. Прихильники подібних систем постійно порушують основні людські права і принижують людську гідність.
З іншого боку, вільний світ цінує індивідуальні права, підкреслюючи позицію людини. Але часто люди відстоюють своє право на індивідуальну свободу, не розуміючи того, як це відіб’ється на загальному добробуті. І якщо акцентувати увагу тільки на індивідуальних свободах без підтримки абсолютних цінностей, то рано чи пізно ми стикаємося з кам’яною стіною. Якщо у нас не буде внутрішнього стандарту, зіткнення неминучі.
Чи можемо ми назвати доброю людину, яка тільки й робить, що догоджає власній жадібності? Ступінь людської чесноти завжди визначалася її внеском у загальне.
Якщо ми говоримо про мир і справедливість, жоден індивідуум не може мати виключних прав. Вчепившись за егоїзм, свободи не знайти. Якщо всі люди працюватимуть заради однієї спільної мети глобального світового процвітання, то яким би не був великим чи малим їхній внесок у цю мету, він примножуватиме добро.