신의 존재의 필요성
[шіні чонджеє пхірьосон]
神의 存在의 必要性
Етимологія
存在 (존재) [чондже] – існування
必 (필) [пхіль] – безумовно
要 (요) [йо] – важливість
性 (성) [соон] – природа
Світ розділений на дві частини, і ми є свідками світу добра і світу зла, що живуть пліч-о-пліч. Той самий феномен існує і всередині людини, у розділенні між душею та тілом.
Якщо людина вже створена конфліктною істотою, то і Творця можна було б назвати злим і недосконалим. Дивлячись на сьогоднішню реальність, люди легко можуть дійти висновку, що Бога просто не існує. Але якщо Бога добра не існує, то всі прекрасні речі, про які ми з вами говорили, не мають сенсу.
Людям у їх недосконалому стані залишається тільки будувати теорії про досконалість або абсолютне добро, оскільки неможливо підібратися до них практично. Якщо Бога немає, то говорити про ідеальний світ любові та єдності безглуздо, тому що для цього немає жодної підстави.
Але ми не можемо заперечувати, що людська душа перебуває у пошуку вічних цінностей та вічного нетлінного існування. Вона незмінно прагне вищого стану досконалості, краси та ідеалу. Протягом історії суперечки філософів і релігійних людей стосувалися кращого методу задоволення людиною її внутрішнього прагнення до досконалості.
Без Бога добра нам ніколи не знайти вирішення проблем цього світу. Припустимо, що ми самі вигадали собі бога. Якщо бог, якого ми створили, не справжній, тоді й досягнення мети досконалості буде лише нездійсненною мрією. Отже, Бог має існувати, адже без Нього ніщо не має сенсу. Якщо є справжній, істинний Бог, ми зможемо знайти правильне рішення.
Давайте поміркуємо і в іншому напрямі. Чи тільки людині потрібен Бог, чи Творцеві також потрібна людина? Якщо Йому людина не потрібна, то немає сенсу продовжувати свої пошуки.
Тільки через спільні зусилля Бога та людини ми можемо сподіватися на зустріч. Якщо Творцеві байдуже до людини, то надії немає, але насправді Він також має потребу у людині. Це ще одна важлива істина.