물질주의
[мульчільчуі]
物質主義
Етимологія
物 (물) [муль] – речі質 (질) [чіль] – матерія
主義 (주의) [чуі] – доктрина
Дивлячись на сучасний світ, охоплений матеріалізмом, ми розуміємо, що він став таким через слідування тілесним прагненням. Якщо наше мислення грунтується на абсолютному матеріалізмі, то що ми можемо сказати про людську гідність і цінність? Якою може бути наша реальна філософська основа для встановлення людських цінностей?
Матерія завжди обмежена, тому матеріаліст не може піднятися вище матеріального, щоб охопити метафізичні цінності. Таким чином, матеріалістичне заперечує існування будь-якої духовної сфери. Він буде стверджувати, що дух є лише побічним продуктом матерії.
Якщо ми обмежуємо себе матеріальним світом, то стаємо тривіальними людьми і наш всесвіт стає дуже вузьким. Але коли ми розглядаємо себе як духовну істоту, то наш людський потенціал стає безмежним. Людська істота не тільки матеріальна, ми також володіємо духовним началом, а дух завжди виходить за рамки матеріального і має сутність вічності.
Тому коли ми говоримо про дух, ми говоримо про щось постійне і вічне, над чим не домінує матеріальний світ. Якщо ми віримо в духовний світ, ми маємо визначити його джерело. Тобто ми повинні прагнути до Бога.
Чи матеріальна любов? Чи матеріальні розум і совість? Якщо вони не є матеріальними, то хіба могли вони спонтанно розвинутися з матерії? Чи може матерія створити ці нематеріальні речі? Коли ми намагаємося обмежити наше людське існування матеріальним рівнем, то скорочуємо простір навколо себе до дуже невеликої площі. Ось чому багатьох філософів протягом усієї історії цікавило це важливе питання про існування Бога.