Первородний гріх

Запис слова та етимологія корейською мовою
(китайсько-корейське)
원죄
[вонче]
原罪
Етимологія
原 (원) [вон] - джерело
죄 (죄) [че] – гріх

З чого почалося гріхопадіння? І чим за своєю суттю було гріхопадіння чоловіка та жінки? Чи могло воно бути пов’язане з буквальним поїданням реального фрукта, званого плодом пізнання добра і зла, як сказано у Святому Письмі? Лише з’їдання якогось фрукта не може розглядатися як вчинення первородного гріха.

Зловживання любов’ю, або незаконне кохання, — це і є причина гріхопадіння. Все сталося через недозволені стосунки, коли спочатку Єва сплуталася з Люцифером, а потім і Адам — з Євою, на той час уже єдиною з Люцифером. Коли Адам та Єва розпочали подружнє життя і створили сім’ю, це сталося у єдності з Люцифером, а не з Богом. З цієї причини в нащадках Адама та Єви, тобто у жилах всього людства, тече кров сатани.

Коли прабатьки людини згрішили та набули первородного гріха, вони втратили здатність розвивати свою первозданну, Богом закладену природу і натомість набули гріховної природи.

Найбільш серйозна проблема людства — знищення сімейних цінностей через пороки та моральний занепад. Моральний занепад — це насправді первородний гріх, що штовхає людей у ​​прірву страждань та розпачу. На що буде схожий світ майбутнього, на Небеса або на пекло, залежить від того, чи зможемо ми утвердити зведення моральних законів, які захищають чистоту сім’ї та сімейні цінності.

Первородний гріх увійшов у світ людей через тіло. Якою б сильною не була віра людини, в її тілі залишається первородний гріх, і він передаватиметься з покоління до покоління.

У гріховному світі немає жодної людини, що втілює абсолютне добро, бо кожен, народившись, успадкував первородний гріх. Він залишається навіть у людях найбільшої віри та передається їх дітям. Чим глибша віра людини, тим більш запеклу боротьбу з гріхом вона має вести.

Первородний гріх досі не вирваний з коренем. Оскільки корінь первородного гріха досі існує, сатана, як і раніше, може правити світом.

Для відкуплення потрібно усунути первородний гріх, однак усунення первородного гріха торкається основної проблеми родоводу, яку гріховні люди не можуть самостійно вирішити. Для цього нам потрібен Месія.

Батьки зла, що мають у собі первородний гріх, не можуть породити на світ дітей добра, вільних від первородного гріха. Немає сумнівів у тому, що серед гріховних людей ми не знайдемо безгрішних батьків. Вони повинні зійти з Небес.